Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć na stronie Wszystko o ciasteczkach.

nowy
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Jesteś w: bip / bip wzsoz / BIP WZSOZ
rejestracja
Rejestracja
pod numerem telefonu
71/77 47 703 do 707
Poleć stronę

BIP WZSOZ

 bip wzsoz

 

 

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ


1. INFORMACJE OGÓLNE

 

Nazwa:                                                               Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej

Nazwa skrócona:                                                  Centrum Medyczne „Dobrzyńska”

Województwo:                                                      Dolnośląskie

Miasto:                                                                Wrocław

Kod pocztowy:                                                       50-403

Ulica, nr:                                                              Dobrzyńska 21/23

e-mail:                                                                 sekretariat@wzsoz.wroc.pl

Tel centrala:                                                          71-77-47-700

Tel. rejestracja:                                                      71/77-47-703 do 707

Tel. sekretariat:                                                      71/77-47-770

Tel. fax                                                                  71/77-47-771

Nr statystyczny GUS (REGON):                                   930266152

Nr identyfikacji podatkowej (NIP):                              899-22-23-643

Nr księgi rejestrowej podmiotu leczniczego:                000000001129

Nr Krajowego Rejestru Sadowego (KRS):                     0000027005

Forma prawna:                                                        Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej


2. DYREKCJA


lek. med. Maciej Sokołowski – Dyrektor

mgr Alina Urniaż – Z-ca Dyrektora ds. Finansowych i Administracyjnych

lek. med. Edward Kostecki – Z-ca Dyrektora ds. Medycznych


3. Administrator Bezpieczeństwa Informacji

 

Zgodnie z art. 36a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) Administrator Danych Osobowych może powołać Administrator Bezpieczeństwa Informacji.

W Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Administrator Bezpieczeństwa Informacji został powołany i zgłoszony do Rejestru Administrator Bezpieczeństwa Informacji prowadzonego przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

Administrator Bezpieczeństwa Informacji prowadzi rejestr zbiorów danych osobowych obejmujący wszystkie zbiory, dla których Administratorem Danych jest Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej reprezentowany przez Dyrektora, osobę decydującą
o celach i środkach przetwarzania danych, za wyjątkiem zbiorów wyłączonych przed 1 stycznia 2015 r. z obowiązku zgłoszenia do rejestru GIODO (art. 43 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych).

 

Dane kontaktowe:

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

Anna Duda

 tel.: 71 77 47 792

adres e-mail: odo@wzsoz.wroc.pl

 

4. RADA SPOŁECZNA


Skład Rady Społecznej:

a)                 Janusz Misiewicz – Przewodniczący

b)                 Anna Horodyska

c)                  Ewa Rzewuska

d)                 Michał Kaczmarek

e)                 Łukasz Olbert

 

  • Uchwała Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie powołania Rady Społecznej Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej 2015 - załącznik
  • Uchwała Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie zmiany składu Rady Społecznej Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej 2016 - załącznik

 

5. STATUT


  • Statut Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej - załącznik

 

6. KRS


 

7. CERTYFIKATY


 

 8. REGULAMIN ORGANIZACYJNY


 

 9. USŁUGI


 

10. PRZETARGI


 

 11. MAJĄTEK


Na podstawie Uchwały nr 2278/2002 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 26.03.2002 roku, Zespół posiada w bezpłatnym użytkowaniu nieruchomość przy ulicy Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu w skład której wchodzą: pomieszczenia użytkowe, klatki schodowe, windy, WC, korytarze, pomieszczenia gospodarcze, magazyny, archiwa, strych, kotłownia, warsztat i pomieszczenia piwniczne zlokalizowane na piętrach – I, II, III, IV, VI.

 

 

Rzeczowe aktywa trwałe stan na dzień: 31-12-2016  5 794 923,16
  1 Środki trwałe  5 794 923,16
 a) grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu)  305 715,90
 b) budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej  4 479 639,33
 c) urządzenia techniczne i maszyny  639 214,34
 d) środki transportu  0,00
 e) inne środki trwałe  370 353,59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. EWIDENCJE I REJESTRY


Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki prowadzi księgi ewidencyjne, rejestry spraw
i dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Zarządzeniami, regulaminami oraz  Instrukcjami wewnętrznymi.

Rodzaje rejestrów i ksiąg ewidencyjnych określają przepisy właściwe przedmiotom spraw
i jednostkom oraz komórkom organizacyjnym.

W szczególności prowadzone są następujące rejestry:

-  dziennik korespondencji przychodzącej,

-  dzienniki korespondencji wychodzącej,

-  dziennik zarządzeń wewnętrznych,

-  rejestr skarg i wniosków,

-  rejestr kontroli przeprowadzonych w Zespole - Książka Kontroli,

-  rejestry kadrowe i płacowe pracowników aktualnie zatrudnionych i zwolnionych,

-  rejestry finansowo-księgowe

- rejestry zbiorów danych osobowych.

Sposób udostępniania:
W trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2015 poz. 2058, z 2016 r. poz. 34, 352) 

 

13. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ.


Udostępnianie dokumentacji medycznej odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów prawnych.

Zasady udostępnienie dokumentacji medycznej.

a)      Pacjent ma prawo zwrócić się do Centrum Medycznego „Dobrzyńska” z prośbą
o udostepnienie dokumentacji medycznej z podanej poradni/ośrodka.

b)      Złożenie wniosku, wnoszenie opłaty za udostepnienie dokumentacji odbywa się w Rejestracji Centralnej (parter).

Obowiązujący wzór wniosku dostępny poniżej.

c)       Elementem wniosku jest oświadczenie o celu przeznaczenia dokumentacji, jest to konieczne z uwagi na obowiązujące ustalenia stawki podatku VAT.

d)      Osoba składająca wniosek musi wylegitymować się w celu potwierdzenia tożsamości i ustalenia prawa do uzyskania dokumentacji.

e)      Wniosek po złożeniu musi być zaakceptowany przez osoby upoważnione.

f)       Na podstawie zatwierdzonego wniosku następuje odszukanie i skopiowanie dokumentacji medycznej .

g)      Dokumentacja medyczna zostanie przekazana bez zbędnej zwłoki.

h)      Odbiór dokumentacji następuje po okazaniu dokumentu tożsamości oraz po uiszczeniu opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.

i)        Pacjent potwierdza odbiór dokumentacji na wniosku.


Wniosek o udostępnienie do wglądu dokumentacji medycznej - załącznik.

Wniosek u udostępnienie wyciągu odpisu, kopii, wydruku, dokumentacji medycznej - załącznik.

Dane do przelewu za udostępnianie dokumentacji medycznej - załącznik.

 

Składnica akt.

Składnica akt działa zgodnie z instrukcją: PZ1-PS1-I3 – Organizacja i zakres działania składnicy akt.Dokumenty pozostające w składnicy akt udostępniane są osobom trzecim na pisemny wniosek strony zainteresowanej, wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Dyrektora Centrum Medycznego „Dobrzyńska” z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych i innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych.

 

14. KONTROLE/AUDYTY

 

WYKAZ PRZEPROWADZONYCH KONTROLI w WZSOZ w 2016 roku

L.P.

NAZWA JEDNOSTKI KONTROLUJĄCEJ

DATA KONTROLI

ZAKRES

1.

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

12.01.2016 r.

Kontrola realizacji projektu RPDS.02.02.00-02-026/09

„E-zdrowie”

2.

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

20.01-21.01.2016 r.

Realizacja świadczeń poradni endokrynologicznej

3.

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

20.01-21.01.2016 r.

Kontrola ordynacji lekarskiej

4.

Państwowa Inspekcja Pracy

22.03-24.03.2016 r.

Kontrola przestrzegania  prawa pracy

5.

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

29.03-12.04.2016 r.

Realizacja świadczeń (KAOS)

6.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Departament Prewencji i Rehabilitacji

16.05.2016 r.

Kontrola kompleksowa wykonania umowy z ZUS

7.

Urząd Miejski Miasta Wrocławia

23.05.2016 r.

Kontrola realizacji umowy z Urzędem Miejskim

8.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

20.06.2016 r.

Pracownia RTG

9.

Dolnośląski Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy

22.06-28.06.2016 r.

Kontrola działalności profilaktycznej  poradni medycyny pracy

10.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

01.07.2016 r.

Audit pracowni serologii

11.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Departament Prewencji i Rehabilitacji

10.10.2016

Kontrola oferty konkursowej ZUS

12.

Ministerstwo Zdrowia

18.11.2016 r.

Kontrola programu profilaktyki raka szyjki macicy

 

15. INFORMACJA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH TRUDNOŚCI W KOMUNIKOWANIU SIĘ.


Na postawie art. 6 pkt. 3 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U 2011, nr  209, poz. 1243z późniejszymi zmianami) informujemy, że osoby posiadające trudności w komunikowaniu powinny zgłosić się osobiście lub za pośrednictwem osoby upoważnionej do Rejestracji Centralnej (na parterze) w celu uzyskania wsparcia przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych. W trakcie wizyty należy przekazać w szczególności następujące informacje:

  • imię i nazwisko pacjenta
  • PESEL,
  • adres,
  • imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania pacjenta (jeśli jest to konieczne),
  • datę i godzinę, w której będzie potrzebowała skorzystać ze świadczenia,
  • metodę komunikowania się,
  • określenie w jaki sposób i w jakim zakresie WZSOZ ma udzielić pomocy,
  • dane kontaktowe: numer telefonu, e- mail w razie potrzeby szybkiego skontaktowania się ze zgłaszającym.

Osoby posiadające trudności w komunikowaniu mogą zgłaszać chęć skorzystania z usług WZSOZ również telefonicznie lub pisemnie.

Zgłoszenie złożone w formie pisemnej winno zawierać wszystkie wyżej wymienione informacje. Zgłoszenie pisemne można dostarczyć:

  • osobiście do Sekretariatu WZSOZ p.419-IV piętro od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8.00- 15.00 lub do  rejestracji centralnej (parter),
  • korespondencyjnie na adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej,
    ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław,
  • za pomocą faksu pod numerem telefonu: 71/77-47-771,
  • za pomocą  poczty elektronicznej: sekretariat@wzsoz.wroc.pl.

 

Pomoc, o której mowa, będzie zrealizowana bez zbędnej zwłoki w możliwe najszybszym terminie,
o czym Pacjent lub jego reprezentant zostanie poinformowany przez pracowników Rejestracji. Przepisy dotyczące realizacji świadczeń zdrowotnych, terminów wizyt i kolejek oczekujących stosuje się odpowiednio do indywidualnych uprawnień Pacjenta.


PROSIMY O ZGŁASZANIE POTRZEB W ZAKRESIE KOMUNIKACJI CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED TERMINEM WIZYTY, Z WYŁĄCZENIEM SYTUACJI NAGŁYCH.


16. SKARGI/WNIOSKI

Wszystkie skargi i wnioski w Centrum Medycznym „Dobrzyńska” przyjmowane są zgodnie
z instrukcją PZ1-PS2-I1Przyjęcia rozpatrzenia i załatwienia skargi lub wniosku”.

W Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej skargi  i wnioski przyjmowane są przez: Dyrektora, Zastępcę Dyrektora ds. Finansowych i Administracyjnych, Zastępcę  Dyrektora ds. Medycznych lub  kierownika działu, którego skarga/wniosek dotyczy.

a)        Dyrektor WZSOZ przyjmuje skargi/wnioski w Sekretariacie (p.419) w każdy wtorek
w godzinach od 13.00 do 15.00.

Wizyta możliwa tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu się na spotkanie za pośrednictwem sekretariatu osobiście w pokoju 419  lub telefonicznie pod numerem: 71/77-47-770.

b)        W sprawach dotyczących usług medycznych skargi/wnioski przyjmuje Zastępca Dyrektora ds. Medycznych (p.437) osobiście w każdy czwartek od 10.00 do 13.00 lub telefonicznie 71/77-47-741.

c)         W sprawach dotyczących pracy kierowników działów WZSOZ skargi/wnioski przyjmuje Zastępca Dyrektora ds. Finansowych i Administracyjnych (p.422) codziennie w godz. 8.30-14.30 lub  telefonicznie 71/77-47-762.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie:

  • osobiście w Sekretariacie WZSOZ p.419-IV piętro od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8.00- 15.00,
  • korespondencyjnie na adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej,
    ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław,
  • za pomocą faksu pod numerem telefonu: 71/77-47-771,
  • za pomocą  poczty elektronicznej: sekretariat@wzsoz.wroc.pl.

Skargi i wnioski przyjmowane są także ustnie. W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę/wniosek
i przyjmujący zgłoszenie. W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi/wniosku, imię  i nazwisko
 i adres zgłaszającego oraz zwięzły opis przedmiotu sprawy. Skargi/wnioski oraz protokoły z ustnie złożonej skargi/wniosku składa się w Sekretariacie (p.419).

Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.

 

Skargi lub wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki w terminie do 14 dni od daty otrzymania. W uzasadnionych przypadkach rozpatrzenie skargi następuje w terminie:

  1. do 30 dni –gdy należy wszcząć postępowanie wyjaśniające,
  2. do 60 dni –w szczególnie skomplikowanych sprawach.

 

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:

800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa

Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
sekretariat@bpp.gov.pl

 

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Joannitów 6

50-525 Wrocław

Dział Skarg i Wniosków

tel.: (71) 79-79-134

fax.: (71)79-79- 112

skargi@nfz-wroclaw.pl                      

 

Przygotowała:

Anna Kuzio - Pełnomocnik Zintegrowanego Systemu Zarzadzania - 1.12.2016 r.

 

Aktualizacja 09.06.2017 r.

 

Drukuj
stronę
Nasz adres
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Dobrzyńska 21/23
50-403 Wrocław
Telefony
Centrala 71/77 47 700,
Rejestracja 71/77 47 703 do 707,
Sekretariat tel/fax 71/77 47 770/771
Dobrzyńska 2017
BIP